Πίνακας δραστηριοτήτων 2023-24

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Η μέρα στο Σχολείο για τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες ολοκληρώνεται με ένα δημιουργικό εργαστήριο στην αγγλική γλώσσα. Με εργαλείο το παιδαγωγικό παιχνίδι τα παιδιά θα γνωρίσουν στοιχεία πολιτισμού που αφορούν την αγγλική γλώσσα και παράλληλα θα την προσεγγίσουν βιωματικά με ποικίλες παιγνιώδεις δραστηριότητες.

Τον Όμιλο έχει αναλάβει η κ. Κατερίνα Ντούρου, καθηγήτρια Αγγλικών του Αρσακείοου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Ιωαννίνων με πολυετή εμπειρία στη διδακτική της αγγλικής γλώσσας σε παιδιά την οποία συμπληρώνουν οι σπουδές της και τα ποικίλα παιδαγωγικά της ενδιαφέροντα που σχετίζονται με τη βιωματική μάθηση της ξένης γλώσσας και την καλλιέργεια του γλωσσικού εγγραμματισμού.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Μια πρώτη επαφή και γνωριμία με τη γλώσσα των Γαλλικών για τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες. Βιωματική μάθηση με παιχνίδια ρόλων, εκπαιδευτικά παιχνίδια και ποικίλες δράσει θα οδηγήσουν τα παιδιά σε μια πρώτη γνωριμία με τα Γαλλικά περνώντας ένα όμορφο δημιουργικό δίωρο.

Τον Όμιλο θα αναλάβει η κ. Αφροδίτη Καρατασίτσα, καθηγήτρια Γαλλικών του Αρσακείων Σχολείων Ιωαννίνων με πολυετή εμπειρία στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας της οποίας τα παιδαγωγικά ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας των ξένων γλωσσών.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων

Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω μας, αναρωτιόμαστε πώς λειτουργεί ή πού χρησιμεύει ένα αντικείμενο. Με πρωτότυπες κατασκευές, οι μικροί μαθητές βρίσκουν τις εφαρμογές των απλών μηχανών στην καθημερινότητά μας και αναζητούν λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα. Μέσα από τη συνεργασία, εμβαθύνουν στο μηχανικό κομμάτι ενός ρομπότ ενώ παράλληλα καλλιεργούν δεξιότητες και μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε άγνωστα προβλήματα καλλιεργώντας, με παιγνιώδη τρόπο, τη δημιουργικότητά τους.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Πήττα Γεωργία, νηπιαγωγός του Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, υποψήφια διδάκτωρ στον Τομέα των Θετικών Επιστημών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), εισηγήτρια σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, με διαρκή επιμόρφωση από πιστοποιημένους φορείς στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής Ρομποτικής και SHTEAM.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ’ τάξεων

Η Καλλιτεχνική – Γενική Γυμναστική είναι ένα άθλημα που αποτελείται από στοιχεία ενόργανης, ρυθμικής και ακροβατικής γυμναστικής σε συνδυασμό με χορό και ελεύθερη χορογραφία. Στόχος του Ομίλου είναι η καλλιέργεια και η ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, η εκγύμναση του σώματος, ενώ παράλληλα διασκεδάζει, τονώνει την αυτοπεποίθηση, εξελίσσει τη δημιουργικότητα και την έκφραση. Στον Όμιλο οι μικροί μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να γυμναστούν, να εκφρασθούν δημιουργικά μέσω της κίνησης και να μάθουν να ελέγχουν το σώμα τους.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Αγγελική Τσιούρη καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ενόργανη Γυμναστική. Η κ. Τσιούρη έχει εργασθεί ως προπονήτρια ομάδων παιδιών διάφορων αθλημάτων και οι σπουδές της επικεντρώνονται στο πεδίο της Άθλησης και της Βιολογίας της Άσκησης.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων
O Όμιλος Θεατρικής Αγωγής στοχεύει στην εξοικείωση των παιδιών με τη γλώσσα τού θεάτρου αλλά κυρίως στην αισθητική, πολιτιστική και κοινωνική τους καλλιέργεια. Περιλαμβάνει δραστηριότητες αυτοσχεδιασμού και αυτοέκφρασης, καλλιέργεια του προφορικού λόγου, παιχνίδια ρόλων, παντομίμα, γνωριμία με όλα τα στάδια που από τα οποία αποτελείται μια θεατρική παράσταση ενισχύοντας παράλληλα την κοινωνικοποίηση, την αυτενέργεια, την ομαδικότητα με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο προσαρμοσμένο σε κάθε ηλικιακή ομάδα.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει ο κ. Αλέξανδρος Παπαναστασίου, καθηγητής Θεατρικής Αγωγής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση στην προσέγγιση της Θεατρικής Αγωγής σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου. Τις θεατρικές του σπουδές συμπληρώνει η μουσική και εικαστική του παιδεία οι οποίες συμβάλλουν στην ολιστική προσέγγιση του χώρου του θεάτρου, με τον οποίο και έχει ασχοληθεί.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Διασκεδαστικά μαθηματικά παιχνίδια μέσα από καταστάσεις της καθημερινότητας θα κάνουν τα μικρά παιδιά να εμπλακούν ενεργά σε δραστηριότητες με αριθμούς και σχήματα και να αναπτύξουν τη μαθηματική τους σκέψη. Στον Όμιλο μαθηματικού παιχνιδιού τα προβλήματα λύνονται βιωματικά με παιχνίδι και μέσα από την ομαδική εργασία και την αλληλεπίδραση των συνομήλικων.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Πήττα Γεωργία, νηπιαγωγός του Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, υποψήφια διδάκτωρ στον Τομέα των Θετικών Επιστημών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), εισηγήτρια σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, με διαρκή επιμόρφωση από πιστοποιημένους φορείς στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής Ρομποτικής και SHTEAM.

Πίνακας δραστηριοτήτων 2023-24

Για μαθητές/τριες Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων

Σκοπός του Ομίλου είναι η καλλιέργεια της γλωσσικής ικανότητας των μαθητών, ώστε να εκφράζονται κάθε φορά όπως οι ίδιοι επιθυμούν, δηλαδή με αποτελεσματικότητα. Η εξάσκηση στα ρητορικά αγωνίσματα των διττών λόγων (αντιπαράθεση επάνω σε ένα ζήτημα), του αυθόρμητου λόγου (σύντομος αυτοσχέδιος λόγος) αλλά και σε άλλες δραστηριότητες, όπως η εκφραστική ανάγνωση, συνεχιζόμενη ιστορία και η ομαδική συζήτηση, προσφέρει στα μέλη των Ομίλων ποικίλες εκφραστικές εμπειρίες και μεταδίδει βιωματικά σημαντικές επικοινωνιακές ικανότητες. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με καίριες σύγχρονες αντιπαραθέσεις, μαθαίνουν να σκέπτονται και να εκφράζονται με επιχειρήματα, κατακτώντας έτσι έναν πλούτο γνώσεων, που ίσως δεν θα μπορούσαν να προσεγγίσουν με άλλον τρόπο. Επίσης, ασκούνται στην κριτική σκέψη, τη λογική οργάνωση και την αναζήτηση της γλωσσικής και εκφραστικής ακρίβειας. Οι μαθητές, λειτουργώντας με ελευθερία έκφρασης, δημιουργικότητα και αυτενέργεια, αντιμετωπίζουν τη μάθηση ως ευχάριστο πνευματικό παιχνίδι.

Τον Όμιλο διδάσκει η κ. Ελένη Παπανικολάου, δασκάλα, διευθύντρια του Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με πολυετή εμπειρία στη διδασκαλία ρητορικής σε παιδιά Δημοτικού. Το 2001 ξεκίνησε στα Αρσάκεια Σχολεία για πρώτη φορά στο Δημοτικό Σχολείο τη διδασκαλία της ρητορικής. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και επιμορφώσεων Ρητορικής Τέχνης και μετέχει ως κριτής σε διασχολικούς αγώνες ρητορικού λόγου στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. Επί σειρά ετών υπήρξε ενεργό μέλος της οργάνωσης των αγώνων λόγου που πραγματοποιούν τα Αρσάκεια Σχολεία.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων

Παρατηρώντας τον κόσμο γύρω μας, αναρωτιόμαστε πώς λειτουργεί ή πού χρησιμεύει ένα αντικείμενο. Με πρωτότυπες κατασκευές, οι μικροί μαθητές βρίσκουν τις εφαρμογές των απλών μηχανών στην καθημερινότητά μας και αναζητούν λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα. Μέσα από τη συνεργασία, εμβαθύνουν στο μηχανικό κομμάτι ενός ρομπότ ενώ παράλληλα καλλιεργούν δεξιότητες και μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε άγνωστα προβλήματα καλλιεργώντας, με παιγνιώδη τρόπο, τη δημιουργικότητά τους.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Πήττα Γεωργία, νηπιαγωγός του Αρσακείου Δημοτικού Ιωαννίνων, υποψήφια διδάκτωρ στον Τομέα των Θετικών Επιστημών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), εισηγήτρια σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, με διαρκή επιμόρφωση από πιστοποιημένους φορείς στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής Ρομποτικής και SHTEAM.

Για μαθητές/τριες Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων

Οι μαθητές δουλεύοντας σε ομάδες καλούνται να υλοποιήσουν ολοκληρωμένα project. Σε αυτά αναζητούν λύσεις σε προβλήματα που προκύπτουν, κατασκευάζουν εξ ολοκλήρου μόνοι τους τη δικιά τους λύση, πλαισιώνοντάς την με την κατάλληλη παρουσίαση. Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα, η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης και του μηχανικού σχεδιασμού των ρομπότ.

Τον Όμιλο έχει αναλάβει η κ. Κωνσταντίνα Μυλωνά, καθηγήτρια Πληροφορικής του Αρσακείου Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, υποψήφια διδάκτωρ στον Τομέα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων) με τα επιστημονικά ενδιαφέροντα που επικεντρώνονται στον χώρο της διδακτικής των Νέων Τεχνολογιών και του Προγραμματισμού.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ’ τάξεων

Η Καλλιτεχνική – Γενική Γυμναστική είναι ένα άθλημα που αποτελείται από στοιχεία ενόργανης, ρυθμικής και ακροβατικής γυμναστικής σε συνδυασμό με χορό και ελεύθερη χορογραφία. Στόχος του Ομίλου είναι η καλλιέργεια και η ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, η εκγύμναση του σώματος, ενώ παράλληλα διασκεδάζει, τονώνει την αυτοπεποίθηση, εξελίσσει τη δημιουργικότητα και την έκφραση. Στον Όμιλο οι μικροί μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να γυμναστούν, να εκφρασθούν δημιουργικά μέσω της κίνησης και να μάθουν να ελέγχουν το σώμα τους.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Αγγελική Τσιούρη καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ενόργανη Γυμναστική. Η κ. Τσιούρη έχει εργασθεί ως προπονήτρια ομάδων παιδιών διάφορων αθλημάτων και οι σπουδές της επικεντρώνονται στο πεδίο της Άθλησης και της Βιολογίας της Άσκησης.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων


O Όμιλος Θεατρικής Αγωγής στοχεύει στην εξοικείωση των παιδιών με τη γλώσσα τού θεάτρου αλλά κυρίως στην αισθητική, πολιτιστική και κοινωνική τους καλλιέργεια. Περιλαμβάνει δραστηριότητες αυτοσχεδιασμού και αυτοέκφρασης, καλλιέργεια του προφορικού λόγου, παιχνίδια ρόλων, παντομίμα, γνωριμία με όλα τα στάδια που από τα οποία αποτελείται μια θεατρική παράσταση ενισχύοντας παράλληλα την κοινωνικοποίηση, την αυτενέργεια, την ομαδικότητα με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο προσαρμοσμένο σε κάθε ηλικιακή ομάδα.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει ο κ. Αλέξανδρος Παπαναστασίου, καθηγητής Θεατρικής Αγωγής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση στην προσέγγιση της Θεατρικής Αγωγής σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου. Τις θεατρικές του σπουδές συμπληρώνει η μουσική και εικαστική του παιδεία οι οποίες συμβάλλουν στην ολιστική προσέγγιση του χώρου του θεάτρου, με τον οποίο και έχει ασχοληθεί.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Η μέρα στο Σχολείο για τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες ολοκληρώνεται με ένα δημιουργικό εργαστήριο στην αγγλική γλώσσα. Με εργαλείο το παιδαγωγικό παιχνίδι τα παιδιά θα γνωρίσουν στοιχεία πολιτισμού που αφορούν την αγγλική γλώσσα και παράλληλα θα την προσεγγίσουν βιωματικά με ποικίλες παιγνιώδεις δραστηριότητες.

Τον Όμιλο έχει αναλάβει η κ. Κατερίνα Ντούρου, καθηγήτρια Αγγλικών του Αρσακείοου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Ιωαννίνων με πολυετή εμπειρία στη διδακτική της αγγλικής γλώσσας σε παιδιά την οποία συμπληρώνουν οι σπουδές της και τα ποικίλα παιδαγωγικά της ενδιαφέροντα που σχετίζονται με τη βιωματική μάθηση της ξένης γλώσσας και την καλλιέργεια του γλωσσικού εγγραμματισμού.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Μια πρώτη επαφή και γνωριμία με τη γλώσσα των Γαλλικών για τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες. Βιωματική μάθηση με παιχνίδια ρόλων, εκπαιδευτικά παιχνίδια και ποικίλες δράσει θα οδηγήσουν τα παιδιά σε μια πρώτη γνωριμία με τα Γαλλικά περνώντας ένα όμορφο δημιουργικό δίωρο.

Τον Όμιλο θα αναλάβει η κ. Αφροδίτη Καρατασίτσα, καθηγήτρια Γαλλικών του Αρσακείων Σχολείων Ιωαννίνων με πολυετή εμπειρία στη διδακτική της γαλλικής γλώσσας της οποίας τα παιδαγωγικά ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας των ξένων γλωσσών.

Για μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου, Α΄, Β΄ τάξεων

Διασκεδαστικά μαθηματικά παιχνίδια μέσα από καταστάσεις της καθημερινότητας θα κάνουν τα μικρά παιδιά να εμπλακούν ενεργά σε δραστηριότητες με αριθμούς και σχήματα και να αναπτύξουν τη μαθηματική τους σκέψη. Στον Όμιλο μαθηματικού παιχνιδιού τα προβλήματα λύνονται βιωματικά με παιχνίδι και μέσα από την ομαδική εργασία και την αλληλεπίδραση των συνομήλικων.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει η κ. Πήττα Γεωργία, νηπιαγωγός του Αρσακείου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων, υποψήφια διδάκτωρ στον Τομέα των Θετικών Επιστημών (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), εισηγήτρια σε διεθνή και πανελλήνια συνέδρια, με διαρκή επιμόρφωση από πιστοποιημένους φορείς στην υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων εκπαιδευτικής Ρομποτικής και SHTEAM.

Για μαθητές/τριες Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων
Μεγάλο μέρος της καθημερινότητας των παιδιών κατέχουν οι νέες τεχνολογίες. Στόχος του Ομίλου είναι η κινητοποίηση των μαθητών/τριών μας, ώστε να αξιοποιήσουν και να καλλιεργήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες δημιουργικά συνδυάζοντας τον προφορικό λόγο και την έμπνευση με τη δημιουργία ραδιοφωνικών εκπομπών, podcast και το εκπαιδευτικό ραδιόφωνο.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει ο κ. Αλέξανδρος Παπαναστασίου, καθηγητής Θεατρικής Αγωγής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση στην προσέγγιση της Θεατρικής Αγωγής σε παιδιά Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου. Τις θεατρικές του σπουδές συμπληρώνει η μουσική και εικαστική του παιδεία οι οποίες συμβάλλουν στην ολιστική προσέγγιση του χώρου του θεάτρου, με τον οποίο και έχει ασχοληθεί. Επίσης στο πλαίσιο των σπουδών του εντάσσεται και η ενασχόληση του ε τις νέες τεχνολογίες και τις τέχνες.

Για μαθητές/τριες Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων
Ο Όμιλος Χορωδίας στόχο έχει τη μουσική καλλιέργεια των παιδιών και την ενεργή και δημιουργική ενασχόλησή τους με την μουσικής. Τα Αρσάκεια Σχολεία έχουν πολύχρονη παράδοση στον Όμιλο Χορωδίας με εκδηλώσεις και συμμετοχές σε συναυλίες και στόχος είναι να συνεχιστεί παράδοση αυτή και στα Σχολεία των Ιωαννίνων.

Τη διδασκαλία του Ομίλου έχει αναλάβει ο κ. Δημήτρης Λεοντάρης, καθηγητής Μουσικής του Αρσακείου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση στη διδακτ8ική της Μουσικής. Τις μουσικές του σπουδές συμπληρώνει η εμπειρία του με συμμετοχές σε ποικίλες μουσικές εκδηλώσεις

Πίνακας δραστηριοτήτων 2023-24

Ο Όμιλος Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών δημιουργήθηκε προκειμένου να καλυφθεί η επιθυμία των μαθητών να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών που διοργανώνονται από εγκεκριμένους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Μέσω της λειτουργίας των Ομίλων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών επιδιώκεται:

  • Εμβάθυνση στα  Μαθηματικά  και τις Φυσικές Επιστήμες.
  • Προετοιμασία των μαθητών για τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς οι οποίοι ανακοινώνονται από εκπαιδευτικούς φορείς.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών σχετικά με τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες.
  • Περαιτέρω εξοικείωση των μαθητών με την πειραματική διαδικασία.

Στον Όμιλο θα διδάσκουν η κ. Τάτση Αικατερίνη, Φυσικός ΠΕ04.1 και ο κ. Ραπανάκης Παναγιώτης, Μαθηματικός ΠΕ03.

Ο όμιλος δεν έχει κόστος.

Ο Όμιλος Ρητορικής προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων μας την δυνατότητα καλλιέργειας του προφορικού τους λόγου, μέσω της εξάσκησής τους στα αγωνίσματα των Διττών Λόγων (debate), του Προτρεπτικού Λόγου (oratory), του Αυθόρμητου Λόγου (impromptu) και της Νοηματικής Ανάγνωσης (interpretive reading). Τα σχολεία μας έχουν μακρά παράδοση στην προώθηση της ρητορικής τέχνης, την οποία αξιολογούμε ως άμεσα συνδεόμενη με την γνώση και την άσκηση στην ελληνική γλώσσα. Ο Όμιλος Ρητορικής των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων είναι από τους παλαιότερους της χώρας, ενώ τα σχολεία μας έχουν μια πλούσια παράδοση κορυφαίων διακρίσεων σε Ρητορικούς Αγώνες σε πανελλήνιο επίπεδο.

Στον Όμιλο θα διδάσκει η κ. Πλακούτση Χρηστίνα, Φιλόλογος ΠΕ02.

Πίνακας δραστηριοτήτων 2023-24

Ο Όμιλος Ρητορικής προσφέρει στους μαθητές και τις μαθήτριες των σχολείων μας την δυνατότητα καλλιέργειας του προφορικού τους λόγου, μέσω της εξάσκησής τους στα αγωνίσματα των Διττών Λόγων (debate), του Προτρεπτικού Λόγου (oratory), του Αυθόρμητου Λόγου (impromptu) και της Νοηματικής Ανάγνωσης (interpretive reading). Τα σχολεία μας έχουν μακρά παράδοση στην προώθηση της ρητορικής τέχνης, την οποία αξιολογούμε ως άμεσα συνδεόμενη με την γνώση και την άσκηση στην ελληνική γλώσσα. Ο Όμιλος Ρητορικής των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων είναι από τους παλαιότερους της χώρας, ενώ τα σχολεία μας έχουν μια πλούσια παράδοση κορυφαίων διακρίσεων σε Ρητορικούς Αγώνες σε πανελλήνιο επίπεδο.

Στον Όμιλο θα διδάσκει ο κ. Καναβούρας Αντώνιος, Φιλόλογος ΠΕ02 συνεπικουρούμενος από τον κ. Μαυρόγιαννη Παύλο, Διευθυντή του Σχολείου, Φιλόλογο ΠΕ02.