Πίνακας δραστηριοτήτων

Πίνακας δραστηριοτήτων

Στόχος του Ομίλου Πετοσφαίρισης αποτελεί η καλλιέργεια τού συλλογικού πνεύματος. Οι μαθητές/-τριες συνεργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού στόχου ενώ παράλληλα αντιλαμβάνονται τη σημασία και την ευθύνη που έχει χωριστά κάθε παίκτης/παίκτρια στην επιτυχία τής ομάδας. Με την προπόνηση οι μαθητές/-τριες δυναμώνουν το σώμα τους, αποκτούν αλτικότητα και δύναμη.
Τους μαθητές/-τριες τη σχολική χρονιά 2022-2023 θα προπονεί ο κ. Κωνσταντίνος Τζουβέκας

Στον Όμιλο του Σκάκι τα παιδιά παίζοντας μαθαίνουν να αναπτύσσουν στρατηγική, να βελτιώνουν την ικανότητα σχεδιασμού και επίλυσης προβλημάτων. Στο σκάκι δεν παίζουν ρόλο η τύχη, η σωματοδομή, το φύλο, σημασία έχουν η σκέψη και η εξάσκηση. Τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται, να προβλέπουν, να αξιολογούν και να ελίσσονται.
Την προπόνηση των μαθητών/-τριών για το σχολικό έτος 2022-2023 έχει αναλάβει ο κ. Δημήτρης Παυλίδης

Στον Όμιλο Δημιουργικής Γραφής οι μαθητές/μαθήτριες με αφορμή ένα λογοτεχνικό κείμενο, ένα ποίημα ή μια εικόνα εμπλέκονται δημιουργικά σε δραστηριότητες παραγωγής λόγου. Παράλληλα γνωρίζουν τεχνίτες του λόγου και τα μυστικά της Τέχνης τους.
Την ευθύνη της καθοδήγησης των μαθητών/μαθητριών έχει ο κ. Μίνως Ευσταθιάδης

Με την άσκηση της yoga τα παιδιά αποκτούν σωματική δύναμη και ευλυγισία, ενισχύουν τη συγκέντρωσή τους, γνωρίζουν καλύτερα το σώμα τους, νιώθουν ευεξία.
Τους μαθητές/τις μαθήτριες θα προπονεί η κ. Ευτυχία Χριστοδουλοπούλου

Στον συγκεκριμένο όμιλο τα παιδιά γνωρίζουν από κοντά την έννοια της δημοσιογραφίας, τον κώδικα δεοντολογίας που την διέπει και μέσα από τη δημιουργία δικών τους άρθρων, συνεντεύξεων και την έκδοση της δικής τους εφημερίδας εισάγονται στον κόσμο της επικοινωνίας και της δημοσιογραφίας!
Την ευθύνη του Ομίλου έχει η κ. Ρεγγίνα Δημητροπούλου

Ο Όμιλος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής δημιουργήθηκε με σκοπό να εξοικειώσει τους μικρούς μαθητές με τις τεχνικές δημιουργίας και προγραμματισμού ρομποτικών κατασκευών.
Εκπαιδευτής των μαθητών/μαθητριών είναι ο κ. Χρήστος Ζώτος.

Οι μικροί «επιστήμονες» καταφέρνουν, μέσω των ποικίλων πειραμάτων και δραστηριοτήτων, να ερμηνεύουν τα φαινόμενα που συνδέονται με αυτά, να καλλιεργούν τις δεξιότητες παρατήρησης, της συνδυαστικής σκέψης και της συνεργασίας και εξοικειώνονται με τη διαδικασία της έρευνας.
Υπεύθυνη του Ομίλου είναι η κ. Νικολία Ηλιοπούλου

Τα παιδιά ως μέλη ενός χορωδιακού συνόλου έρχονται σε επαφή με ένα ευρύ ρεπερτόριο τραγουδιών, αναπτύσσουν δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης, καλλιεργούν τις φωνητικές τους ικανότητες, αποκτούν γνώσεις ως προς τις βασικές μουσικές έννοιες (ρυθμός, μελωδία, αρμονία, δυναμική, ταχύτητα και άρθρωση) και τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους αυτές συνδυάζονται στα διάφορα είδη και στιλ μουσικής, συνειδητοποιούν τον ρόλο της μουσικής διαχρονικά στη ζωή του ανθρώπου, εκφράζονται, συνεργάζονται και χαίρονται.
Υπεύθυνη του Μουσικού Ομίλου είναι η κ. Χαρίκλεια Λυμπεροπούλου

Ο Όμιλος Θεατρικής Αγωγής ενισχύει τα μέσα έκφρασης των παιδιών, τα βοηθά να εκφραστούν, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση, τονώνει την αυτοπεποίθησή τους, τα εισάγει και τα βοηθά να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους.
Υπεύθυνη του Ομίλου είναι η κ. Κωνσταντίνα Κωστοπούλου