Εστία Επιστημών – Αρσάκεια Σχολεία Πατρών
«Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ»
Αειφόρο Summer Camp για παιδιά Ε’, Στ’ Δημοτικού και Α’, Β’ Γυμνασίου
Η Εστία Επιστημών Πατρών «Κωνσταντίνος Δημητριάδης» και τα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών διοργανώνουν ένα μοναδικό Θερινό Σχολείο σε δύο περιόδους (16-27 Ιουνίου 2025 και 30 Ιουνίου – 11 Ιουλίου 2025) για μαθητές Ε’, Στ’ Δημοτικού και Α’, Β’ Γυμνασίου. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται καθημερινά με ευθύνη των εκπαιδευτικών και συνεργατών των Αρσακείων Σχολείων Πατρών, εκτός Σαββατοκύριακων, από 08:30 έως 14:15, και περιλαμβάνει:
- Διαδραστικά εκπαιδευτικά προγράμματα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Αστροφυσικής στην Εστία Επιστημών Πατρών «Κωνσταντίνος Δημητριάδης»
- Πειράματα Φυσικών Επιστημών σε πρότυπα εργαστήρια
- Βιωματικές δράσεις στο «Αειφόρο Θεματικό Πάρκο» (μετεωρολογικός σταθμός, σεισμογράφος, διάταξη ανίχνευσης της κοσμικής ακτινοβολίας)
- Παίζω & Μαθαίνω στο Lu Playground
- Αθλητικές δραστηριότητες
- Επαφή με την επαυξημένη πραγματικότητα & τη ρομποτική (Σύνδεση με το εργαστήριο LMS του Τμήματος Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών του πανεπιστημίου Πατρών)
- «Ταξίδι στα άδυτα της ύλης» (σύνδεση με το CERN).
- Θεατρικό και καλλιτεχνικό εργαστήρι, παραδοσιακοί χοροί.
- Πολιτισμός & Ψηφιακή Τεχνολογία: εκπαιδευτική επίσκεψη στο διαδραστικό μουσείο των Δελφών
Το πρόγραμμα προβλέπει γεύμα από πιστοποιημένο catering στο science café της Εστίας Επιστημών, ενώ υπάρχει δυνατότητα παραμονής έως τις 15:30, μετά τη λήξη του προγράμματος.
Σκοπός του Θερινού Σχολείου είναι η ενασχόληση των μαθητών με δραστηριότητες υψηλής παιδευτικής αξίας, η ανάπτυξη δεξιοτήτων STEAM, η καλλιέργεια αξιών πολιτισμού, η εμπέδωση των παραδόσεων και του ευ αγωνίζεσθαι, στοιχεία που συμβάλλουν στην ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και κρίνονται απαραίτητα για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του αύριο.
- Να αξιοποιούν ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο τους
- Να μαθαίνουν μέσω της ανακαλυπτικής μεθόδου
- Να μπορούν να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να επιλύουν προβλήματα και να λαμβάνουν αποφάσεις
- Μέσω των διαδραστικών και βιωματικών δραστηριοτήτων να μπορούν να παρατηρούν, να συζητούν και να δρουν
- Να αναδείξουν τα ταλέντα τους και να καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους